حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
 
یکشنبه 89 آذر 28 , ساعت 8:23 عصر

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصمیم اعضای این کمیسیون برای قطع رابطه کامل با دولت انگلیس خبر داد.

قطع رابطه با دولت انگلیس

محمد کرمی‌راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز یکشنبه اعضای کمیسیون متبوعش اظهار داشت: اعضای کمیسیون امروز از ساعت 14 تا دقایقی پیش به بررسی موضوع قطع رابطه با انگلیس پرداختند.

وی با اشاره به حضور مسئولان دستگاه سیاست خارجی کشور در جلسه امروز این کمیسیون افزود: اعضای کمیسیون مسائل بسیار مهم و جدی را در رابطه با طرح یک فوریتی قطع رابطه با انگلیس مطرح کردند.

کرمی‌راد ادامه داد: همچنین اعضای کمیسیون اظهارات اخیر سفیر انگلیس در تهران را محکوم و دیگر اعمال خصومت انگیز دولت انگلیس در طول تاریخ علیه کشورمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که در نهایت و بعد از رای گیری اعضای کمیسیون امنیت ملی تصمیم گرفته شد که رابطه با انگلیس به طور کامل قطع شود.

وی گفت: البته تعدادی از نمایندگان خواستار کاهش رابطه با انگلیس بودند، ولی در نهایت نمایندگان تصمیم به قطع رابطه با انگلیس گرفتند.

کرمی‌راد در پایان اظهار داشت: نتیجه جلسه امروز کمیسیون امنیت به هیات رئیسه مجلس می‌رود تا بحث قطع رابطه با انگلیس هر چه سریعتر در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.


شنبه 89 آذر 27 , ساعت 11:53 عصر

Ashura و Muharram 89Muharram - Ashura Ashura و Muharram

Ashura و Muharram


چهارشنبه 89 آذر 17 , ساعت 11:4 عصر

 

مهدی هاشمی نماد فتنه 88متن دفاعیه کاوه اشتهاردی؛
افشاگری تکان‌دهنده مدیرمسئول روزنامه "ایران" درباره مهدی هاشمی +اصلاحیه

دفاعیات مدیرمسئول روزنامه ایران که در دادگاه رسیدگی به شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از وی بیان شده، حاوی واقعیت‌های تکان‌دهنده‌ای پیرامون تخلفات اقتصادی و سیاسی مهدی هاشمی است.

به گزارش شبکه ایران، جلسه رسیدگی به شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از "کاوه اشتهاردی" مدیر مسئول روزنامه ایران صبح روز دوشنبه 15/9/89 برگزار شد.

کاوه اشتهاردی در این پرونده به دلیل انتشار خبر نامه سرگشاده 220 تشکل دانشجویی خطاب به دادستان کل کشور، به «افترا، نشر اکاذیب و انتساب بزه فساد اقتصادی به فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام» متهم شده است.

مدیرمسئول روزنامه ایران در دفاعیات خود با افشای نمونه هایی از رانت خواری ها و سوء استفاده های مهدی هاشمی تاکید کرده است: گستاخی این متهم بزرگ مفاسد اقتصادی به این جا رسیده که علیرغم فراری شدن و پناه بردن به دامن دشمنان این ملت، سیاست طرح شکایت های متعدد و فله ای را در پیش گرفته و مانند یک دزد پر زور که یقه صاحبخانه را می گیرد، به غوغا سالاری پرداخته، براساس احساس تکلیف انقلابی و مردمی بر خود واجب می دانیم که از این پس با هر شکایت این متهم فاسد، لااقل 10 سند را در هر نوبت منتشر نماییم تا شاید گوشه ای از صبر و مظلومیت نظام نمایان شود.

مدرک کارشناسی ارشدش را از طریقی خاص و ویژه با عنوان " کارشناسی ارشد غیر رسمی!" بدون آزمون و محدودیتی، طبق یک قرارداد میان دانشگاه صنعتی شریف و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دریافت کرده است.

ماجرای مدرک دکترای او جالب تر است.

دریافت کارت پایان خدمت مهدی هاشمی نیز عجیب و یگانه است.

با سوء استفاده از سربرگ و امکانات شرکت تاسیسات دریایی، قایق شخصی- تفریحی خود را بدون حق گمرکی از ترانزیت هوایی وارد کشور کرده است.

مهدی هاشمی جیب خود و دانشگاه آزاد را در پرداخت هزینه های شخصی اش یکی می دانسته و تفاوتی قائل نبوده است.

براساس گزارش سازمان بازرسی کل کشور به شماره 40956/85/32 مهدی هاشمی مبلغ 520 میلیون ریال از وجوه شرکت مهندسی ساخت تاسیسات دریایی را اختلاس کرده است.

مهدی هاشمی نماد فتنه 88 است، فتنه ای آمریکایی که او  فرمانده پیاده نظام طبقه متوسط مدرنی است که خود در تولد، رشد و ثروت مند شدن این طبقه، نقش اساسی داشته و برای حفظ ثروت باد آورده شان به دنبال کسب قدرت سیاسی با استفاده از شورش اشرافیت بر جمهوریت نظام بودند. فتنه ای که صحنه گردانان اصلی اش به دنبال تسخیر ایران بوده اند وسالها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود. فتنه ای که ضربه سختی به روند کار و پیشرفت کشور زد و به دشمن روحیه داد.

متن کامل دفاعیات در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

شنبه 89 آذر 13 , ساعت 11:31 عصر

استاد شهید شهریاری

 سلام

اولش بگم که خودم دانشجو هستم، اونهم دوبار (کشف کنید چطوری؟).

اینو گفتم بخاطر این عکسی که اون پایین گذاشتم. فکر نکنید که ..آره. فقط تا آخرشو بخونید. وسطش ول نکنید.

 امروز سیزده آذره. تا شونزدهم سه روز مونده. امروز توی خبر این بی‌بصیرتا خوندم که گفتن دانشجوها میخوان سه روز برا خودشون و امواتشون عزا بگیرن. حالا این سه رزو کی هست به شما نمیگم که نرید قاطیشونو فردا کاسه چکنم چکنم دستتون بگیرید.

جهتای جغرافیایی رو که توی راهنمایی خوندیم یادتون هست؟ به چهار طرف کشورمون تو نقشه نگاه کنید به ببینید چی میبینید؟

معلومه دیگه. چندتا کشور در به در بدبخت که به نون شبشون محتاجن با وجود اینکه پر از سرمایه هستند. ناامنی از سر و کولشون بالا میره. از بی‌غیرتیشون که نگو و نپرس (دولتاشونو میگما! بچه خارجیا بشون بر نخوره)

نظاره تموم شد. نتیجه: باباجون! دادا! قربون قدد برم! قدر کشورمونو بدونیم. قدر امنیتمونو بدونیم. چند صد هزار شهید دادیم. همین چند روز پیش استاد عزیزمونو فرستادند بهشت. ماها که دیگه دانشجوییم. خیر سرمون یعنی درس خونده‌ایم. باید این چیزارو راحت بفهمیم. 

روز دانشجو

نتیجه‌ی نتیجه: روز دانشجو، روز مبارزه با استکبار جهانی یعنی امریکا و اسرائیل و سردستشون یعنی انگلیسه. بغض و کینه‌هامونو برای نابودی اینا بزاریم برای درس خوندن و نذاریم جای خالی استاد شهیدمون احساس بشه، باشه؟


شنبه 89 آذر 13 , ساعت 10:49 عصر

رهبر معظم انقلاب در نخستین نشست اندیشه های راهبردی: "الگوی اسلامی -ایرانی پیشرفت " سندی بالادستی برای همه اسناد برنامه‌ای و چشم اندازی است


رهبر معظم انقلاب با تأکید بر ضرورت به کارگیری همه ظرفیت نخبگان در تدوین این الگوی راهبردی، "فکر، علم، زندگی و معنویت " را عرصه های مهم الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت خوانده و تاکیدکردند: این الگو، سندی بالادستی برای همه اسناد برنامه ای و چشم اندازی کشور خواهد بود.

     به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در نخستین نشست "اندیشه‌های راهبردی " در جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و دهها نفر از اندیشمندان، استادان و صاحبنظران دانشگاهی و حوزوی، چهارشنبه شب، به هم اندیشی و بررسی "مبانی، ویژگی ها و ابعاد الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت " پرداختند.
در ابتدای این نشست که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، 14 نفر از متفکران و صاحب نظران حدود 3 ساعت و نیم، ضمن تضارب آرا، دیدگاههای متنوع و مختلف خود را در زمینه الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت بیان کردند.

ادامه مطلب...

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ