حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که ساعتی بر خواری فراگرفتن شکیبایی نورزد، همواره در خواری نادانی باقی بماند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 دی 26 , ساعت 7:27 عصر

  برنامه رادیویی بسیج راه اندازی شد

 برنامه رادیویی بسیج

برنامه رادیویی بسیج در شبکه های رادیویی ایران و جوان به صورت روزانه پخش می گردد.

به گـزارش خبـرگزاری بسـیج، این برنـامه رادیویی که با حضـور و پیـام سردار نقدی رئیس

سازمان بسیج مستضعفین همراه بود مسئولینی از سازمان صدا و سیما از جمله صوفی

معاون صدای سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

   ادامه مطلب...

یکشنبه 89 دی 26 , ساعت 7:1 عصر

 

رئیس دانشگاه تهران:

آمریکا به دنبال انتقال ژن ایرانی به کشورش است

دولتــمردان آمریــکا که تا دیروز به دنبال جذب نخبــگان عـلـمی کشـورمان

                               بـودند، امروز با تغییرفناوری روز ایران استراتژی خود  به دنبال انتقال ژن

 ایرانی به کشورشان هستند تا برای50 الی 100 ســال آیـنده

 با تکثــیر این ژن انسـان هایی که متــولد مـی شوند از ژن ایرانی برخوردار باشند . 

دوشنبه 89 دی 6 , ساعت 7:57 عصر

 ما چوب حماقت شما را خوردیم
محصول دیــانــت شما را خوردیم

                                          ای مردم کـوفه از شما ممنونیم
                                          ما نان خـیانت شــما را خـوردیم

                                                                                         شاعر: عباس صادقی زرینی


جمعه 89 دی 3 , ساعت 9:46 صبح

حجت الاسلام آشتیانی:

ادعای ایرانی بودن پیامبر(ص) خلاف قرآن است

قم - خبرگزاری مهر: عضو جامعه مدرسین و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم به دست آوردن دین از اهل آن و از راه تفقه، تصریح کرد: اینکه می‌گوییم پیامبرخدا(ص) ایرانی بوده است خلاف قرآن حرف می‌زنیم زیرا قرآن می‌فرماید ما هر پیامبری را به لسان آن قوم فرستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی شامگاه چهارشنبه در  جمع عزاداران امام حسین(ع) در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) گفت: پیامبر(ص) اگر ایرانی بود باید به زبان این قوم سخن می‌گفت و کتاب می‌آورد.

وی ادامه داد: اینکه آقایی گفته کسانی که موسیقی را حرام می‌دانند موسیقی و آثار آن را درک نکرده‌اند یعنی نه امام و نه مراجع هیچ کدام معنای موسیقی را نفهمیده‌اند و به همین دلیل گفته‌اند حرام است

آشتیانی ادامه داد: گرفتن دین از اهل آن و تفقه در آن یکی از راه‌های بصیرت است و اهل دین، پیامبر(ص)، ائمه(ع) و در زمان غیبت علما و مراجع حجت هستند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، مشورت را به عنوان یک آموزه قرآنی و یکی از راه‌های بصیرت برشمرد و گفت: در احکام تعبدی مشورتی وجود ندارد اما انسان اگر در مسایل اجتماعی با اهل آن مشورت کند در مشکلات و فتنه‌ها گرفتار دو راهی‌ها نخواهد شد.

آشتیانی در تبیین تفقه در دین به عنوان یکی از راه‌های بصیرت تأکید کرد: تفقه در دین یعنی بررسی همه گزاره‌های دینی و گرفتن دین از اهل آن و عرضه کردن مسایل به قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) و در این صورت دیگر قیاس در دین جایی نخواهد داشت.

وی افزود: ما قرآن را قانون اساسی و کتاب زندگی خود می‌دانیم و کسی که قرآن را محور زندگیش قرار دهد راه را گم نمی‌کند.

  ادامه مطلب...

جمعه 89 دی 3 , ساعت 9:36 صبح

رییس دانشگاه باقرالعلوم:
بدحجابی تحریف عملی دین است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه باقرالعلوم گفت: نمایش تصاویری از زنان بدحجاب در مراسم عزاداری امام حسین(ع) از رسانه عمومی، ترویج منکر و بی توجهی به شعائر اسلامی و احکام الهی است.

 بدحجابی تحریف عملی دین است

به گزارش خبرگزاری رسابه نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم، حجت الاسلام محمدجواد ارسطا، معاون آموزش دفتر تبلیغان اسلامی در سخنانی در جمع نمازگزاران این دانشگاه با اشاره به اهمیت حفظ پیام­های قیام عاشورا و جلوگیری از تحریف نهضت حسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین پیام­های عاشورا مسئله امر به معروف و نهی از منکر است که متاسفانه جامعه امروز از آن غافل شده و بسیاری از منکرات از جمله بد حجابی به سرعت در حال رواج است، در حالی که بدحجابی تحریف عملی دین می باشد و باید جلوی این تحریفات گرفته شود. 

انتقاد از ترویج بد حجابی در صدا و سیما 


رییس دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) افزود: متاسفانه امروز در تلویزیون شاهدیم، افرادی را نشان می دهند که با ظاهری کاملاً غیر اسلامی و بد حجاب، در حال گریه کردن برای امام حسین(علیه السلام) هستند و تلویزیون این چهره­های غیر اسلامی را بزرگ نمایی می­کند که مردم بدانند، افرادی هستند که ضروریات دین را عمل نمی­کنند ولی در مراسم امام حسین(علیه السلام) شرکت کرده و برای او گریه می کنند!

وی ادامه داد: نمایش تصاویری از زنان بدحجاب و بزرگ نمایی آنها در رسانه­ای که میلیون­ها بیننده دارد، ترویج بدحجابی است، یعنی مردم می توانند بدحجاب باشند و برای امام حسین(علیه السلام) اشک بریزند، این کاملا غلط و به نوعی تحریف دین است، چون بدحجابی از منکرات است و با رواج آن در جامعه، اسلام آمریکایی جایگزین حقایق قیام حسینی و پیام­های عاشورا می شود.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما نمی گوییم هرکس بد حجاب است، در مراسم عزاداری امام حسین(علیه السلام) راه نیابد و عزاداری نکند، خیر، مانعی نیست، ولی رسانه ملی نباید این چهره­های بدحجاب را تبلیغ و ترویج و بزرگ نمایی کند.

وی برخورد شدید و تند با افراد بدحجابی که در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) حضور می یابند را غلط دانست و گفت: باید بر اهمیت و ضرورت حفظ حجاب تاکید کرد و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه محفوظ بماند، البته برخورد شدید و تند با این افراد نیز صحیح نیست، چون لااقل برای امام حسین(علیه السلام) اشک می ریزند و عزاداری می کنند که کار شایسته ای است.

عزاداری فقط به گریه کردن نیست

وی بیان داشت: امروز از معارف اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه کلام امام حسین(علیه السلام) تا اندازه­ای غافل شده ایم، گرچه عزاداری و سوگواری برای سالار شهیدان را ترویج می کنیم ولی نباید تصور کرد، عزاداری امام حسین(علیه السلام) به گریه کردن و سینه زدن برای مصائب ایشان خلاصه می شود.

رییس دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) گفت: باید به مرزهای عقیدتی توجه لازم را داشته باشیم، نباید این مرزها خلط شود و یا از بین برود، امام حسین(علیه السلام) برای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید و این درحالی است که متاسفانه یکی از منکرات بزرگی که در جامعه در حال گسترش است بی توجهی به شعائر اسلامی و بی توجهی به حجاب و رواج بدحجابی است.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ