حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آنچه دانستید عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 90 اسفند 19 , ساعت 4:55 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم. جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم تصمیم گرفته اند که انشاءالله روز دوشنبه 29 اسفند در شهر بوشهر تجمع اعلام حمایت از مسلمین مظلوم بحرین را داشته باشند. بدین منظور کاروانی متشکل از طلاب و روحانیون، دانشجویان و افراد علاقه مند از قم و تهران به سمت بوشهر حرکت خواهد نمود و در طول مسیر از شهرهای اصفهان و شیراز نیز میگذرد. روز دوشنبه 29 اسفند 1390 و سه شنبه 1 فروردین 1391 تجمعهایی در ساحل خلیج فارس و نزدیک به جزیره مظلوم بحرین شکل خواهد گرفت انشاءالله.

نقشه بوشهر بحرین

بخصوص هنگام تحویل سال با حضور طلاب، دانشجویان و مردم خونگرم استان بوشهر تجمع مذکور به منظور اعلام همدردی و حمایت از مسلمین بحرین و همراه با تصاویر شهدای انرژی هسته ای ایران و شهدای انقلاب بحرین انشاءالله برگزار خواهد شد. همه بزرگواران و دوستانی که علاقه به همراهی با کاروان دارند پیام بگذارند تا با آنها تماس گرفته شود.

خیلی مهم است که موقع تحویل سال به جای آنکه راحت و آسوده سر سفره هفت سین بنشینیم و فیلمها و سریالهای آبکی و مبتذل تلویزیون را نگاه کنیم، به یاد مستضعفین و انقلابیون سراسر جهان باشیم، و به آنها نیز بگوییم که ما در کنار آنها هستیم و با طاغوتها و ظالمین مبارزه میکنیم.

البته تشکل حوزوی انصار المهدی(عج) اعلام کرده اند که در صورت عدم ایجاد هماهنگی های لازم در این زمینه، به جای برنامه مذکور دسته پیاده روی حمایت از ملتهای تحت ستم منطقه (بحرین، جمهوری آذربایجان، عربستان، اردن، قطر، امارات، مراکش، الجزایر، عمان، کویت، افغانستان، ترکیه، پاکستان، و ...) دو ساعت قبل از هنگام تحویل سال، از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهد نمود تا هنگام تحویل سال به یاد تمام مستضعفین جهان و با آرزوی قیام هر چه زودتر حضرت بقیة الله امام زمان ارواحنا فداه در مسجد مقدس جمکران تجمع نمایند.

کاروان بوشهر بحرین

جمعی از دوستان نیز احتمال برگزاری مراسم مشابهی در فرودگاه مهرآباد یا امام خمینی(ره) تهران را داده اند که افراد علاقه مند باید این برنامه ها را پیگیری نمایند. انشاءالله.

والسلام علیکم

اللهم عجل لولیک الفرج


شنبه 90 اسفند 13 , ساعت 7:42 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام. آینده اکبر رفسنجانی چه خواهد شد؟؟

برخی معتقدند وی در ابتدا نیروی انقلابی و خوبی بوده و چند سالی است که منحرف شده. برخی نیز بر این اعتقادند که وی از اول نفوذی در انقلاب بوده است و مانند اب و عم دنبال قدرت و جایگاه بوده است و بعد از رحلت امام خمینی(ره) چهره اصلی اش را افشا کرده است.

اکبر رفسنجانی

الآن رفسنجانی دو مسئولیت مهم دارد: ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، و ریاست هیأت امنای دانشگاه آزاد. و احیانا برخی مسئولیتهای دیگر. البته از قدرت پنهان فراوان رفسنجانی که بر افساد طلبان و محافظه کاران نفوذ دارد نباید غافل شد.

آیا وی توسط رهبر معظم انقلاب از ریاست مجمع تشخیص برکنار خواهد شد؟ آیا به شهر قم میرود و با اینکه نزدیک 80 سالش است دنبال مرجعیت فقهی میرود؟! آیا ممکن است وی به خارج فرار کند؟ آیا روزی محاکمه و زندان و احیانا اعدام خواهد شد؟ تاریخ چه اسراری از عملکردهای پنهان وی برملا خواهد کرد؟

اکبر هاشمی رفسنجانی 

چرا کاری کرد که فرزندانش به این روز افتاده اند؟ مهدی هاشمی، فائزه، محسن، فاطمه. همسرش و برادرش و فامیلهای دور و نزدیک خودش و همسرش. آیا لقمه شبهه ناک و حرام در این انحرافات و سقوط ها مؤثر بوده اند؟

رفسنجانی دنبال چه چیزی است؟ هدفش در زندگی چیست؟ افراد شبیه او و مقلد سیاسی او کم نیستند. رفتار اینها باید مورد موشکافی قرار گیرد تا موجب عبرت و درس آیندگان شود.

اکبر شاه

امیدواریم خداوند متعال عاقبت همه ما را ختم به خیر و بهترین حالت بفرمایند.

اللهم عجل لولیک الفرج


جمعه 90 اسفند 12 , ساعت 12:28 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به کجا دارد میرود؟؟ آیا مسئولان آن نباید مراقب برخی عناصر نفوذی و قدرت طلب باشند؟؟

مریدان اکبر رفسنجانی در حوزه علمیه قم چه میکنند؟؟ التقاطی های حجتیه ای و غربگرا چگونه بر امور طلاب و روحانیون مظلوم قم و ایران مسلط شده اند؟؟

عناصری همچون اس، ام، جم، فا لن، مس، مق، مو، و بعضی های دیگر در جامعه مدرسین چه میکنند؟ آیا شایسته است که اینها از افرادی چون لار و بنا حمایت کنند؟ آقای مه ک شما دیگر چرا؟ آیا تخلفات انتخاباتی لار و بنا در استان قم را ندیده اید؟

چرا اس و ام باید امام جمعه شهر مقدس قم باشند؟ همین ام بود که از فتنه گران 88 حمایت کرد و به دیدار صانعی رفت و و ... . بعضی مدیران مدارس علمیه قم چرا اقدام به حمایت از لار و تخریب حجت الاسلام ذوالنور کرده اند؟ چرا به کارهای مدیر مدرسه مد یعنی ع ر رسیدگی نمیشود؟ چرا با همدستانش یعنی ضی و... برخورد نمیشود؟ چندین سال است که ر دارد طلاب بسیجی را از حوزه علمیه قم اخراج میکند و معلوم نیست چه کسانی پشتیبانش هستند؟؟ اداره آمار و بررسی حوزه چه میکند؟

چرا آقایان وح، ش، و ... که عنوان مرجعیت را نیز یدک میکشند، باید عملکرد غیر اسلامی داشته باشند؟ اینها که خود مبلغ شریعت هستند، چرا بر خلاف آن عمل میکنند؟ عملکرد علما تاثیر زیادی بر مردم دارد. چرا بعضی اقدامات آقایان باید موجب تضعیف نظام شود؟ بعضی از اینها به دیدار آقا نرفتند و آنوقت بعد از مرگ زن صانعی به دیدن صانعی رفتند و یا نماینده فرستادند؟؟!

بعید نیست فتنه بعدی علیه اسلام و امام زمان(عج) و ولایت فقیه توسط همین عناصر برپا شود خدای ناکرده.

اللهم عجل لولیک الفرج


جمعه 90 اسفند 5 , ساعت 11:38 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

هفت روز به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است. بنابر اطلاعات رسیده، در استان مقدس قم حدود هفتاد نفر ثبت نام نموده بودند که پنجاه نفر از آنها تأیید صلاحیت شدند. از این تعداد حدود 30 نفر وارد تبلیغات و رقابت شده اند. همچنین رقابت اصلی بین دو فهرست انتخاباتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی (اصولگرایان انقلابی) و جبهه متحد اصولگرایان و طیف مستقلها است. یعنی رقابت بین دو فهرست زیر:

1. حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور                                    1. علی اردشیر لاریجانی

2. حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی                                           2. حجت الاسلام بنایی

3. مهندس امیرآبادی                                                                    3. مهندس عابدینی

اکثریت حزب اللهی و انقلابی استان قم حامی فهرست اول و منتقد عقاید و عملکرد فهرست دوم هستند. اکثریت دانشجویان مذهبی و طلاب و روحانیون حزوه علمیه نیز اینچنین هستند. همچنین بسیاری از نظامیان مشغول به کار و بازنشسته، جامعه محترم بانوان، و ... .

رقابتها جدی شده است و بنابر اخبار واصله، امروز در نماز جمعه قم اطلاعیه ها و تبلیغات بسیاری منتشر شدند. برخی روزنامه ها و نشریات محافظه کار و متمایل به اکبر رفسنجانی مانند 19 دی نیز بطور رایگان میان مردم توزیع میشدند. هفته نامه های حامی جبهه پایداری مانند پرتو و 9 دی نیز در میان مردم به فروش می رسیدند.(بترتیب 400 و 500 تومان).

در این میان نقش علما و مراجع محترم تقلید نیز مؤثرتر شده است و مثلا جامعه مدرسین حوزه عملیه قم نیز دو گروه شده اند و برخی از آنها از حجت الاسلام ذوالنور و آشتیانی، و برخی نیز از آقایان لاریجانی و بنایی حمایت کرده اند.

استان مقدس قم حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت دارد که حدود 500 هزار نفر از آنها واجد رأی هستند. البته حدود 500 هزار نفر از اهالی استان، از اهالی افغانستان یا کشورهای عربی مانند عراق، و یا پاکستان یا کشورهای آفریقایی و یا کشورهای دیگر هستند که اکثرا طلبه یا کارگر میباشند و فعلا واجد رأی در انتخابات نیستند که به نظر میرسد باید قوانین موجود در این زمینه عوض شوند.

نقشه استان قم

سن رأی دادن نیز 18 سال تمام است که بنظر میرسد برای بصیرت بخشی بیشتر به نوجوانان و جوانان و کاهش سن بلوغ فکری و سیاسی جامعه، اگر به 17 یا 16 سال تمام کاهش یابد بسیار بهتر است.

اصولا هدف در انتخابات سه چیز است:

1. افزایش اطلاعات و فهم و قدرت تحلیل و بصیرت سیاسی و اجتماعی مردم کشور

2. افزایش سطح مشارکت مردم در تعیین سرنوشت شان و فعالیت در امور کشور و مبارزه با دشمنان از این طریق

3. ایجاد مجلس یا دولت یا شوراهای روستا و شهر انقلابی و دلسوز و خادم اسلام و مردم

انشاءالله تعالی

والسلام علیکم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ