حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! شکستگی ام را جز لطف و مهر تو درمان نمی کند ... آتش درونم را جز دیدارت خاموش نمی سازد و درد اشتیاقم به تو را جز نگریستن به چهره ات، بهبود نمی بخشد . [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
 
پنج شنبه 90 خرداد 19 , ساعت 8:11 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم. سلام علیکم و رحمه الله

اوضاع در ایران و منطقه و جهان را می بینید؛ جنگ عظیم جهانی بین سپاه حق و سپاه باطل در جریان است، و باید جنگید و خسته نشد و امیدوارانه ایستاد تا برای ظهور مصلح و منجی کل زمینه سازی کنیم و شیاطین جنی و انسی را نابود کنیم انشاءالله.

در سطح ایران اسلامی باید در زمینه های جهاد اقتصادی و مسائل سیاسی و مسائل مذهبی-فرهنگی-اجتماعی کار کنیم.

در سطح امت واحده اسلامی باید برای انقلابهای کشورهای اسلامی و تشکیل اتحادیه قوی اسلام تلاش کنیم.

در سطح جهان باید اسلام را تبلیغ و گسترش دهیم و عدالت طلبان و آزاده گان جهان را تقویت کنیم.

توکل بر خدا - التماس دعا


سه شنبه 90 خرداد 17 , ساعت 12:24 عصر

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه ابلیس با تمام توان و تجربه به یاری جریان انحرافی آمده است، نفوذ تصوف در جریان انحرافی را مشهود دانست و گفت: این جریان خطرناک برای منحرف کردن هر بخش از جامعه یک برنامه مشخص دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) روز گذشته در جمع شماری از نخبگان سیاسی و فرهنگی سراسر کشور در چهاردهمین همایش دفتر پژوهش‌های فرهنگی در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم به تبیین شگردهای جریان انحرافی و چگونگی مبارزه با آن پرداخت.
وی با اشاره به اینکه همه در اعمال و رفتار خود دارای نقص و عیب هستیم، تصریح کرد: اگر توقع داشته باشیم برای تصدی پست‌های کشور اسلامی کسانی انتخاب شوند که هیچ نقص و عیبی در رفتار و فکر و اخلاقشان نباشد، باید فقط منتظر ظهور امام زمان(عج) باشیم و این همان تفکر تفریطی‌هاست که می‌گفتند این کارها فایده ندارد و باید بنشینیم تا امام زمان(عج) بیاید

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز 14خرداد تصریح کرد: معظم له یکی از ویژگی‌های مهم خط امام را معنویت و عمل به احکام الهی دانست که عبور از آن انحراف جدی و خطرناکی است که جامعه را تهدید می‌کند.
آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه برخی در تبلیغات انتخابات شعار اطاعت از رهبری سر دادند اما در عمل انتظار ما را محقق نکردند، تأکید کرد: میزان سنجش عملکرد مسئولان، ولایت فقیه است و با حرکت در خط ولایت و توسل و دعا به همراه بصیرت، تلاش و مجاهدت می‌توانیم از گردنه‌های پرخطر عبور کرده و پرچم را به دست امام زمان(عج) برسانیم.


سه شنبه 90 خرداد 17 , ساعت 12:16 عصر

 گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در دیدار اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: انسان باید در همه حال فراتر از پیشرفت خود، به نفع جامعه خدمت‌رسانی کند.
وی با توجه به جنبش‌های اسلامی منطقه افزود: تحولاتی که در منطقه خاورمیانه اتفاق می‌افتد به نفع اسلام و مسلمانان پیش می‌رود، اگرچه بسیاری از دشمنان سعی می‌کنند وجهه اسلامی بودن انقلاب‌ها را تغییر دهند، ولی در هر صورت این جنبش‌ها صبغه اسلامی داشته و به نفع اسلام و قرآن در حال شکل‌گیری است.
‌مکارم‌شیرازی تصریح کرد: کسانی که سعی می‌کنند این جنبش‌ها را از اسلامی بودن خارج کند، کار بیهوده‌ای را شروع کرده‌اند.
این مرجع تقلید همچنین با توصیه به همه مسئولان خاطر‌نشان کرد: همه باید در مسیر تبعیت از ولایت و قانون قدم بردارند و مایه دل گرمی مردم شوند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ