حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که مردم را دست می اندازد، نباید [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 91 اردیبهشت 6 , ساعت 10:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم. دقیقا سه ماه پیش، یعنی در روز چهارشنبه 5 بهمن 1390، یکی از طلاب شهر مقدس قم، به علت اعتراض به بدحجابی در حرم امام خمینی(ره)، مورد ضرب و شتم کارکنان حرم قرار گرفت. این طلبه که به همراه مادر و همسرشان برای زیارت به بهشت زهرا(س) و حرم امام(ره) رفته بودند، متوجه حضور چندین زن بدحجاب در نزدیکی ضریح مطهر میشوند که متأسفانه بدون چادر و بعضا در قسمت مردانه حضور داشته اند.

وی به دو سه نفر از زنان مذکور تذکر میدهد اما میبیند که گویا اصلا متولی خاصی ندارد این قضیه. سپس به سراغ کارکنان حرم میرود که وی را به ماموران انتظامات ارجاع میدهند. در آنجا با وی برخورد بدی میکنند و کار به جر و بحث میکشد. متأسفانه در این موقع که نزدیک اذان مغرب نیز بوده است، یکی از ماموران وی را هل داده و روی زمین می اندازد و شروع به ضرب و شتم وی میکند. وقتی طلبه مذکور شروع به داد و بیداد میکند برای اینکه مردم متوجه نشوند سه چهار نفر از انتظامات حرم دست و پای وی را میگیرند و به قسمتی خلوت میبرند و سپس با مشت و لگد به جان وی می افتند. در اینجا چند جای بدن وی دچار زخم و کوفتگی میشود و سرش نیز به شدت ضربه میبیند بطوری که تا چند روز حال مساعدی نداشته است.

پس از چند دقیقه نماینده تولیت حرم که به وی آقای کیمیا میگفته اند سر میرسد و به جای توبیخ ماموران شروع به توجیه این کار میکند. سریعا بیسیم میزنند و فضا امینتی میشود و دور طلبه مذکور را میگیرند. سپس آقای سعیدی از کلانتری حرم می آید و به این طلبه میگوید اگر شکایتی داری عیبی ندارد میرویم کلانتری حرم تو را بازداشت میکنیم و بعد شکایت نامه را تنظیم میکنیم!! دو سه نفر از انتظامات نیز به طلبه مذکور میگویند که اینجا همه چیز دست خودشان است و بهتر است رضایت بدهی و بروی! پس از این تهدیدها به زور و حیله برگه ای مبنی بر عدم شکایت و ادعا از این طلبه میگیرند و در حالیکه سر وی ورم کرده بوده و حالش خراب بوده وی را رها میکنند.

این طلبه روز بعد به بیمارستان بقیة الله(عج) تهران و چند روز بعد به درمانگاه بقیة الله(عج) شهر مقدس قم میروند و در آنجا برای وی دارو و عکسبرداری از سر و صورت و فک و دنده ها را تجویز میکنند.

از طرف سه چهار خبرگزاری و چند نهاد دیگر با وی تماس میگیرند که هنوز نمیدانیم آیا با عاملان این حادثه برخورد شده است یا نه؟ البته افتضاحات موجود در مجموعه بیت و حرم و موسسه نشر آثار امام(ره) بسیار بیشتر و فراتر از اینها هستند و خیلی از افراد مذهبی جامعه از اسرافها و مفاسد مختلف موجود در این اماکن مهم و مقدس شکایت دارند. آیا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نباید بر وضعیت این اماکن مقدس و تولیتها و سرپرستی آنها نظارت داشته باشند؟ چگونه دشمن توانسته در بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله رضوان الله علیه نفوذ کنند و چرا حسن مصطفوی فاسد بی لیاقت اینگونه مطیع فتنه گران خارجی و داخلی شده است؟ چه کسانی پستهای کلیدی را در این مجموعه ها اشغال کرده اند و آنجا را تبدیل به مأمن و پناهگاه ضد انقلاب نموده اند؟ چه کسی مسئول رسیدگی به این مسائل است؟ اگر مسئولین توان برخورد قاطع را ندارند، آیا امت حزب الله نباید یاور رهبر معظم انقلاب باشند و بصورت انقلابی وارد عمل شوند؟؟

حرم امام خمینی(ره)

تا وقتی بحث نظارت مردم بر مسئولین محقق نشود و عدالتخواهی فرهنگ رایج نشود، چنین مسائلی به همین وضعی که می بینیم وجود خواهند داشت و در ظهور امام زمان علیه السلام تأخیر خواهد افتاد.

والسلام علیکم

اللهم عجل لولیک الفرج



لیست کل یادداشت های این وبلاگ