حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه بخدایى که از قدرت او درمانده شبى سیاه به سر بردیم که روزى سپیدى را در پى خواهد داشت ، چنین و چنان نبوده است . [نهج البلاغه]
 
شنبه 91 دی 23 , ساعت 4:15 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

در این مطلب بخشی از بند «ه» وصیت نامه امام خمینی رضوان الله علیه را آورده ایم؛ امید که پند گیریم:

"از جمله نقشه ها که مع الأسف تأثیر بزرگی در کشورها و کشور عزیزمان گذاشت و آثار آن باز تا حد زیادی بجا مانده، بیگانه نمودن کشورهای استعمار زده از خویش، و غرب زده و شرق زده نمودن آنان است. بطوریکه خود را و فرهنگ و قدرت خود را به هیچ گرفتند و غرب و شرق، دو قطب قدرتمند را، نژاد برتر و فرهنگ آنانرا والاتر و آن دو قدرت را قبله گاه عالم دانستند، و وابستگی به یکی از دو قطب را از فرائض غیر قابل اجتناب معرفی نمودند.

و قصه این أمر غم انگیز، طولانی و ضربه هایی که از آنان خورده و اکنون نیز میخوریم، کشنده و کوبنده است. و غم انگیزتر اینکه آنان ملتهای ستمدیده زیر سلطه را در همه چیز عقب نگهداشته و کشورهایی مصرفی بار آوردند و به قدری ما را از پیشرفتهای خود و قدرتهای شیطانیشان ترسانده اند که جرأت دست زدن به هیچ ابتکاری نداریم و همه چیز خود را تسلیم آنان کرده و سرنوشت خود و کشورهای خود را بدست آنان سپرده و چشم و گوش بسته مطیع فرمان هستیم و این پوچی و تهی مغزی مصنوعی موجب شده که در هیچ أمری به فکر و دانش خود اتکاء نکنیم و کورکورانه از شرق و غرب تقلید نماییم ....»

اللهم عجل لولیک الفرج



لیست کل یادداشت های این وبلاگ