• وبلاگ : بسيج مستضعفين
  • يادداشت : دانشجوها بخونيد (16 آذر)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دوست 
    إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَالَّذِينَ هَادُوا وَالنَّصَارى‏ وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ‏.
    + دوست 

    دوست من "دانشجو" پدران ما يك اين اشتباه را مرتكب شدند شما ديگر راه رفته نرويد...

    گور چه كسي را ميخواهي بكني آن هم در چشم به هم زدني آنقدر گور كنده و آماده داريم كه كار حساب و كتابش به دوش رايانه ها و سامانه ها افتاده

    باور نداري برو ببين دوست من

    تا كي خشم و نفرت

    تاريكي را با روشني بايد زدود.....

    پاسخ

    بسم رب الشهداء والصديقين/ اگر ايراني هستيم نمي توانيم بگوييم که پدرانمان اشتباه کرده اند، چرا که ايرانيان هيچگاه بت پرست نبوده اند و خداي يگانه را معبود خويش ساخته اند./ ذکر لا اله الا الله که مبناي دين اسلام است را زمزمه جان و قلب خويش ساخته اند/ حفظ و دفاع از سرمايه هاي ملي و اسلامي وظيفه ماست/ بياييد در کنار هم و دست به دست هم پاسدار خون شهداي اسلام و ايران عزيز باشيم.
    + دانشجو 

    تاسف ميخوم نه به حال شما به حال خودم و خودمان که کي قرار اندکي به رگ غيرتمان بر بخورد تا شايد گورتان را در چشم به هم زدني بکنيم

    به زودي،منتظر باشد.

    پاسخ

    بسمه تعالي/ تقواي الهي پيشه کنيد تا رستگار باشيد/ ديگر زمان جاهليت گذشته است/ آنها که به پيامبر خود سنگ ميزدند و خون فرزند و آلش را حلال مي دانستند و آن جنايت هاي فجيع را به بار آوردند، اکنون کجايند و چه جايگاهي دارند؟ / نيستند که ببينند چگونه فرزندان ايران اسلامي عزيز، دنباله رو راه حسين بن علي عليه السلام هستند و براي دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم حاضر به نثار جان خويشند.!
    + دوست 

    ما در اين بازي همه بازيگريم

    نقشهاي قصه را جان ميدهيم

    گربرنده يا که گر بازنده ايم

    در لباس ديگران ما زنده ايم .. ما زنده ايم .. ما زنده ايم .. ما زنده ايم..

    جلال الدين محمد...


    پاسخ

    بسمه تعالي/حرف معلم ار بود زمزمه محبتي/ جمعه به مکتب آورد طفل گريزپاي را/پروردگارا ! راستگويان و مجاهدان را عنايتي بفرما.
    + علي 

    برايتان آرزوي موفقيت دارم
    پاسخ

    بسمه تعاليخداوندا! دوستان و عاشقان حسين را مورد رحمت و مغفرت خود قرارده!الحمد لله رب العالمين