حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عمار پسر یاسر فرمود ، چون گفتگوى او را با مغیره پسر شعبه شنود . ] عمار او را واگذار ، چه او چیزى از دین بر نگرفته جز آنچه آدمى را به دنیا نزدیک کردن تواند ، و به عمد خود را به شبهه‏ها در افکنده تا آن را عذرخواه خطاهاى خود گرداند . [نهج البلاغه]
 
شنبه 90 اسفند 13 , ساعت 7:42 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام. آینده اکبر رفسنجانی چه خواهد شد؟؟

برخی معتقدند وی در ابتدا نیروی انقلابی و خوبی بوده و چند سالی است که منحرف شده. برخی نیز بر این اعتقادند که وی از اول نفوذی در انقلاب بوده است و مانند اب و عم دنبال قدرت و جایگاه بوده است و بعد از رحلت امام خمینی(ره) چهره اصلی اش را افشا کرده است.

اکبر رفسنجانی

الآن رفسنجانی دو مسئولیت مهم دارد: ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، و ریاست هیأت امنای دانشگاه آزاد. و احیانا برخی مسئولیتهای دیگر. البته از قدرت پنهان فراوان رفسنجانی که بر افساد طلبان و محافظه کاران نفوذ دارد نباید غافل شد.

آیا وی توسط رهبر معظم انقلاب از ریاست مجمع تشخیص برکنار خواهد شد؟ آیا به شهر قم میرود و با اینکه نزدیک 80 سالش است دنبال مرجعیت فقهی میرود؟! آیا ممکن است وی به خارج فرار کند؟ آیا روزی محاکمه و زندان و احیانا اعدام خواهد شد؟ تاریخ چه اسراری از عملکردهای پنهان وی برملا خواهد کرد؟

اکبر هاشمی رفسنجانی 

چرا کاری کرد که فرزندانش به این روز افتاده اند؟ مهدی هاشمی، فائزه، محسن، فاطمه. همسرش و برادرش و فامیلهای دور و نزدیک خودش و همسرش. آیا لقمه شبهه ناک و حرام در این انحرافات و سقوط ها مؤثر بوده اند؟

رفسنجانی دنبال چه چیزی است؟ هدفش در زندگی چیست؟ افراد شبیه او و مقلد سیاسی او کم نیستند. رفتار اینها باید مورد موشکافی قرار گیرد تا موجب عبرت و درس آیندگان شود.

اکبر شاه

امیدواریم خداوند متعال عاقبت همه ما را ختم به خیر و بهترین حالت بفرمایند.

اللهم عجل لولیک الفرج



لیست کل یادداشت های این وبلاگ